Vyhledávání

Otázky a odpovědi

JE MOŽNÉ VÝMĚNIT OBUV ZA JINOU VELIKOST ??

Snažíme se svým zákazníkům vždy vycházet vstříc, a pokud se stane, že vybraná velikost obuvi nevyhovuje, můžete ji vyměnit za velikost jinou.
Obuv pošlete doporučeně na naší adresu ,do balíčku vložte vzkaz na který napište

-číslo Vaší objednávky
-o jakou velikost máte zájem
-číslo Vašeho účtu pro případ že obuv již nebude skladem

Dále Vás prosíme o vložení 70 kč na pokrytí dalších nákladů s poštovným.

KDY MŮŽU OČEKÁVAT ZÁSILKU ??

Veškeré objednávky se snažíme vyřídit v co nejkratší možné době. To znamená, že je posíláme nejpozději do druhého pracovního dne od přijetí platby na náš účet nebo u platby na dobírku do druhého dne po přijetí objednávky. Všechny zásilky odesíláme jako obchodní balík, u kterého je Českou poštou nebo PPL garantovaná dodací lhůta do druhého pracovního dne od data podání. Pokud jste při vyplnili své tel. číslo, pak Vám před dodáním přijde informativní SMS o  doručení. Stane-li se Vám, že obchodní balík nedorazí do 3 pracovních dnů, apelujte nejprve na svou pobočku České pošty, protože se někdy stává, že nedostanete do schránky informaci o doručení. Jestli i přesto zásilku neobdržíte, napište nám a my Vám pošleme číslo balíku a informaci, kde se balík nachází.

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode E-shop